Δείπνο για τις Μικτές ομάδες από την ΕΠΣ Χίου!

Το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου η Διοίκηση της Ε.Π.Σ. Χίου παράθεσε δείπνο στα παιδιά που αποτελούσαν τις Μικτές ομάδες της Ένωσης την φετινή αγωνιστική περίοδο.

Συγκεκριμένα στην ομάδα Κ15 κορασίδων και τις ομάδες Κ14 και Κ16 αγοριών, στους προπονητές και βοηθούς τους. Η συγκέντρωση έγινε στα Κ.Α.Α.Υ. Αγίας Ελένης.

Η ΕΠΣ Χίου ευχαριστεί θερμά τον Διοικητή της 96 ΑΔΤΕ Ταξίαρχο (ΜΧ) κ. Παναγιώτη Λυμπερέα που ανταποκρίθηκε στο αίτημα της Ένωσης για την παραχώρηση του χώρου, καθώς και τους υπεύθυνους των Κ.Α.Α.Υ κυρίους Στέφανο Μουλάκη, Δημήτριο Αθανασίου Αλεξόπουλο και Θανάση Μιχαηλίδη και όλο το προσωπικό για τη φιλοξενία που τους παρείχαν.