Τα παρκέ σε περιμένουν Ξανθή…
Σε χειρουργική επέμβαση ρήξη μηνίσκων στο αριστερό γόνατο του ποδιού της προχώρησε Ξανθή Μαργαρίτη.
Η έμπειρη αθλήτρια και αρχηγός του ΦΟΒ με τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου έκανε το χειρουργείο που είχε προγραμματίσει εδώ και διάστημα στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.
Η ίδια μετά την επέμβαση της Τετάρτης (24/06) θα ακολουθήσει πρόγραμμα αποκατάστασης προκειμένου να επιστρέψει πιο δυνατή στα παρκέ.
Περαστικά και καλή ανάρρωση Ξανθή…






















