Τα παρκέ σε περιμένουν Ξανθή…

Σε χειρουργική επέμβαση ρήξη μηνίσκων στο αριστερό γόνατο του ποδιού της προχώρησε Ξανθή Μαργαρίτη.

Η έμπειρη αθλήτρια και αρχηγός του ΦΟΒ με τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου έκανε το χειρουργείο που είχε προγραμματίσει εδώ και διάστημα στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών.

Η ίδια μετά την επέμβαση της Τετάρτης (24/06) θα ακολουθήσει πρόγραμμα αποκατάστασης προκειμένου να επιστρέψει πιο δυνατή στα παρκέ.

Περαστικά και καλή ανάρρωση Ξανθή…