Πατέρας για πρώτη φορά ο Γιώργος Μάντικας!

Γιώργος Μάντικας και Στέλλα Παρασκευάδη απέκτησαν το πρώτο τους παιδάκι την Δευτέρα 22 Ιουνίου!

Με τον πιο όμορφο τρόπο μπήκε η εβδομάδα για το ζευγάρι και τον υψηλόσωμο αμυντικό του Βαρβασιακού, Γιώργο Μάντικα, καθώς η σύζυγος του, Στέλλα, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι!

Τις καλύτερες ευχές στο ζευγάρι και από το ArenaChios.gr με την έλευση του νέου μέλους της οικογένειας…