Ο Ολυμπιακός “αποχαιρέτησε” τον Τάκη Γκώνια

Ο Ολυμπιακός “αποχαιρέτησε” τον Τάκη Γκώνια

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέφρασε τα βαθιά της συλλυπητήρια για των απώλεια του Τάκη Γκώνια, ο οποίος στη διάρκεια της σπουδαίας καριέρας του φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός είπε το δικό της “αντίο” στον Τάκη Γκώνια, η απώλεια του οποίου έχει σκορπίσει τη θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Γκώνιας είχε δύο θητείες με τον Ολυμπιακό. Η πρώτη διήρκησε από το 1993 μέχρι το 1997 και η δεύτερη από το 2003 μέχρι το 2004.

«Με βαθιά θλίψη και οδύνη, η οικογένεια του Ολυμπιακού αποχαιρετά τον Τάκη Γκώνια. Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του», αναφέρει το μήνυμα των Πειραιωτών.




Πηγή: ertsports.gr