Καλαντζής & Νικήτας ξανά στα «πράσινα» της Δάφνης Δαφνώνα!
Ακόμη δύο ποδοσφαιριστές ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τη Δάφνη Δαφνώνα.
Ο λόγος για τους Αποστόλη Καλαντζή και Νίκο Νικήτα που θα φορούν και πάλι τη φανέλα του συνόλου του Μιχάλη Χατζηδάκη.
Ο Καλαντζής αποτελεί εκ των αρχηγών του συλλόγου, ενώ ο Νικήτας παραμένει μία από τις λύσεις στη μεσοεπιθετική γραμμή για τη Δάφνη Δαφνώνα.
Η ανακοίνωση για τον Αποστόλη Καλαντζή:
«Η Π.Ο Δάφνη Δαφνώνα βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον μέσο αμυντικό Αποστόλη Καλατζή για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Ο Αποστόλης θα φορέσει τη φανέλα της ομάδας μας για 5η συνεχόμενη σεζόν, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι της αγωνιστικής μας προσπάθειας όλα αυτά τα χρόνια. Η συνέπεια, το πάθος και η αφοσίωση του στις αξίες της Δάφνης τον καθιστούν έναν ποδοσφαιριστή με ξεχωριστή σημασία για τον σύλλογό μας. Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της Δάφνης Δαφνώνα και τη νέα αγωνιστική χρονιά».

Η ανακοίνωση για τον Νίκο Νικήτα:
«Η Δάφνη Δαφνώνα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον μεσοεπιθετικό Νίκο Νικήτα για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027. Ο Νίκος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας για 3η συνεχόμενη σεζόν, αποτελώντας μια πολύτιμη μονάδα για το αγωνιστικό μας πλάνο. Με το ταλέντο, την ποιότητα και τη μαχητικότητα του, έχει συμβάλει σημαντικά στις επιτυχίες της Δάφνης τα τελευταία χρόνια. Η παραμονή του στην οικογένεια της Δάφνης αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα στη διατήρηση του βασικού κορμού της ομάδας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Νίκο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα πράσινα!».






















