Με Παπαδόπουλο στο τιμόνι ο Βαρβασιακός!

Στην άκρη του πάγκου στον Βαρβασιακό θα βρίσκεται ο Μάνος Παπαδόπουλος, μετά την έναρξη της συνεργασίας και επίσημα των δύο πλευρών.

Ο νεαρός και συνάμα φιλόδοξος προπονητής γνωρίζει καλά πρόσωπα και καταστάσεις στον Βαρβασιακό και έπειτα από αυτή τη συμφωνία ξεκινά ο σχεδιασμός για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Η ανακοίνωση του Βαρβασιακού αναφέρει:

«Η οικογένεια του Βαρβασιακόυ Αθλητικόυ Όμιλου βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μανώλη Παπαδόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας.
Ο Μανώλης δεν είναι ένας απλός νέος προπονητής. Αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας του Βαρβασιακού, καθώς φόρεσε τη φανέλα της ομάδας μας για πολλά χρόνια, προσφέροντας με πάθος, ήθος και αφοσίωση μέσα στους αγωνιστικούς χώρους.
Σήμερα παραμένει στον σύλλογο από ένα νέο και ιδιαίτερα σημαντικό πόστο, με στόχο να μεταδώσει τις γνώσεις, την εμπειρία και τις αξίες που ο ίδιος υπηρέτησε ως ποδοσφαιριστής.
Του ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο νέο του ξεκίνημα.
Καλή επιτυχία, Μανώλη!».